17 Şubat 2018 Cumartesi

#İSTİSMARDEĞİLCİNAYET

Uzun uzun girişler yapıp nasılsınız ? diye soramayacağım kaç kere yeltendim yazmaya kaç kere sildim bilmiyorum üzüntü utanç kin nefret hepsini aynı anda yaşıyorum çok üzgünüm gerek kitle iletişim araçlarından gerek sosyal medyadan vakıfsınız konuya bende tekrar yazarak yinelemeyeceğim acımızı tek söylemek istediğim bu yaşanan vahşet #istismardeğilcinayet  İlerleyen günlerde konuyla ilgili fikir ve görüşlerimi paylaşacağım fakat şuan sizlere yazacak kadar iyi hissetmiyorum kendimi anlayışla karşılayacağınıza ve aynı duyguları paylaştığımıza eminim 

3 yorum:

  1. Gerçekten cinayet. Bu vahşete söylenecek söz bulamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
  2. Aklın alamayacağı şeyler bunlar bi mantığı bi acıklaması olmayan kesinlikle Dilerim Rabbimden çektirdiklerini cekmeden can veremezler (Normalde bu tarz beddua etmek vs. Sevemem ama bu insanlara ( lafın gelisi insan maalesef) hersey hak )

    YanıtlaSil