23 Haziran 2018 Cumartesi

HAYALLERİNİN OLDUĞUNU SAKIN UNUTMA


Merhabalar uzun zaman sonra yeniden geldim aranıza fakat bu sefer amacım kendimi kendime geri getirmek amaçlarımı hayallerimi hatırlatmak çok stresli bir sınava hazırlık dönemindeyim sınavım 21 temmuzda ve zaman zaman kendimi yetersiz hissettiğim zamanlar modumun düştüğü zamanlar oluyor biliyorsunuz ki buraya yazmaya çok önem veriyorum sizlerin enerjisi çok iyi geliyor bana yazdığınız yorumlar ilettiğiniz güzel temenniler destek oluyor ondan sebep buraya yazmak istedim hemde modumun düştüğü anlarda açıp okuyabilmek ve kendime gelmek için ☺


❤Hayallerinin olduğunu sakın unutma !

❤Umutsuzluğa kapıldığın anda yaşamak istediğin hayatı düşün ve ona göre hareket et !

❤Ne kadar can sıkıcı bir olay yaşasan da geçeceğine inan güzel günlere inancın hep olsun !

❤Her günün mutlaka sonu vardır sana geçmiyor gibi gelse de o içinde bulunduğun sıkıntıdan kaynaklanıyor Allah'ın büyüklüğünü sana daima yardımcı olduğunu unutma !

❤Sabretmen gereken çok kısa bir süre kaldı pişman olmamak için şu zamanı iyi değerlendir !

❤Üniversiteyi kazandığın an ki  heyecanını düşün ailenin seninle duyacağı gurura odaklan !

❤Yeni bir hayatın seni beklediğini unutma yeni bir hayat yeni insanlar yeni bir şehir sana çok iyi gelecek !

❤Kendini geliştirmen için fırsatların artacağına odaklan hayalini kurduğun fırsatlara çok daha kolay erişeceksin !

❤Yapman gereken sadece kendine ve gücüne inanmak gerisi zaten gelecek tüm kalbinle inan !

"SİZE VERECEĞİM GÜZEL HABERLERİMLE BERABER TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜMİDİYLE SEVGİYLE KALIN"



11 yorum:

  1. Kalbinizden geçene inanırsanız gerçek olur. :)

    YanıtlaSil
  2. Hayalleriniz gerçekleşmek için var. Bunun yolu da inanmaktan geçiyor. Şimdiden sınavınızda başarılar.:)

    YanıtlaSil
  3. Sınavında başarılar dilerim. Umarım inandığın şeyler seni diri tutar.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.(tariflimutfak/sibelinyemekleri)Banada beklerim.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil