15 Ağustos 2017 Salı

BENİM DÜNYAM / UZUN ZAMANDAN SONRA YENİ BİR BAŞLANGIÇ

Herkese merhaba ☺başlıktan da anlayacağız üzere uzun bir aradan sonra yeniden geri döndüm bu dönüşü diğer blogum anı günlüğümde okuyanlar vardır belki ama radikal kararlar alarak yeni bir  karar verdim artık aktif olarak yazdığım tek blog burası olacak.Her iki blog içinde ayrı bir zaman yaratamadığımı gereken özeni gösteremediğimi fark ettim ve ilk emek verdiğim üzerine çokça araştırma yapıp bilmediğimi tek tek öğrendiğim hayaller kurduğum blog olan HER ÇOCUK YENİ BİR DÜNYA'nın kalmasına karar verdim.Gelelim neden uzun zamandır olmadığıma;

Üniversite son sınıftaydım ve oldukça yoğun bir dönem geçirdim ve nihayet mezun oldum ama mezuniyetimin keyfini henüz yaşayamadım çünkü ardından benim için önemi büyük olan Dikey Geçiş Sınavına girdim sınavım 23 Temmuzda Ankara'da oldu sonucunu hala bekliyorum açıklama tarihi 29 Ağustos görünüyor ne kadar uzun bir zaman dimi 😏 maalesef benim içinde öyle ama yapabildiğim sadece beklemek eğer sonucu iyi gelirse hayallerime bir adım daha yaklaşmış olacağım bu arada mezuniyetimin keyfini yaşayamadım dedim ama resim çekimlerimi gerçekleştirdiğim gün oldukça eğlenceliydi benim için gönlümce resim çekildim defalarca kep fırlattım 😂 kepi fırlattıkça özgürlüğümü ilan ettim sanki ama tabi bir günlük bir özgürlük sonrasında yeniden sınavlar onların yarattığı stres çünkü dönem henüz bitmeden gerçekleşti çekimler gördüğünüz karelerde o 
çekimlerden geriye kalanlar 😊

tüm bunları size anlatmamın  sebebi size karşı duyduğum sorumluluk yazdığım dönemlerde beni hiç yalnız bırakmadınız yazdıklarımı okuyup yorumlarınızla hep destek verdiniz bundan dolayı size bu açıklamaları yapıyorum 😊 Sizlerden bir ricam olacak bana bulunduğunuz şehirler hakkında fikir verebilir misiniz? bir öğrenci olarak hangi şehirler ideal olabilir benim için bende buna göre tercih listem için elemelerde bulunabileyim şimdiden teşekkür ediyorum 🙏 kendinize iyi bakın benden herkese kocamann sevgilerr 😍

23 yorum:

  1. Öncelikle mezuniyetiniz hayırlı olsun, kep fırlatmak gerçekten güzel bir duygu. :)
    Hemen canım Kayserim hakkında bilgi vereyim o halde :D Aslında hem yaşaması kolay şehirler arasında diyebilirim. Ulaşımı kolay, yaşam alanı geniş, kalabalık henüz çok da fazla bunaltmamışken.. Maddi açıdan da bir öğrenci için gayet uygun olduğunu düşünüyorum özellikle üniversite ve civarı artık tamamen öğrenci endeksli.
    Umarım beklediğiniz sonuca ulaşırsınız.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm 😘😘 Kayseri icin cok olumlu yorumlar duydum gercekten mutlaka degerlendireceğim ayrıca ekstra tesekkür ederim beni ve yazılarımı unutmayıp yorumunuzla destek verdiginiz icin 😊

      Sil
  2. Hayırlı olsun Mezuniyetin.Rabbim yolunu açık etsin 💐 Benimde memlekette (Sakarya)Adapazarı ,derler ki buranın suyunu içen tekrar buraya geri dönermiş:)) Yaşaması(Ulaşımı) kolay bir şehirdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insaalah 😊 tesekkür ederim 😘 tahmin ettigim sonuç gelirse sakarya mutlaka olacaktı tercihlerimde sizinde yorumunuzla kesinlesti 😘😘

      Sil
  3. Gözün aydın. İnşallH az bır zamn kaldı 29 Agustosa da. 🤗Insallh en guzel sınuclar gelır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim insaalah bütün dileğim bu canım 😘

      Sil
  4. Merhabar sizi blog paylasimlarinda gördüm ve ışınlandim.)

    Insallah kendi mesleğinizi icra etme sansina kavusursunuz. Malesef her geçen gün ATANAMAYAN ÖĞRETMEN kadrosu gittikçe artmaktadir. Bu bizlerin kanayan yarasidir.

    Ne kadar egitim teknolojisine yatirim yaparsanız yapin egitimi veren egitimcinin kalitesi kadar etkili olur. Insalllaj bu eksikligimizre bir gun duzelir.

    Takipe aldim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba 😊 hoşgeldiniz insaalah benim umudum var meslegimi yapacağıma dair okul öncesi dönem toplum bilinçendikçe önemi fark edilen bir dönem suanda internet vb. Sayesinde insanlar bilinçlenmeye ve dönemin önemini kavramaya başladılar 😊 bende hemen sizi takibe alıp blogunuza geliyorum

    YanıtlaSil
  6. Bu arada bahsettiğiniz sorunlar tabiki var fakat özellikle benim bransımda isini sevmek ve ilgiyle yapmak çok önemli bunu gözeterek yapan her egitimci faydalı olacaktır

    YanıtlaSil
  7. Merhaba...Öncelikle mezuniyetiniz hayırlı olsun. Ben de şehir olarak Ankara'yı önerebilirim. Orada okumuş biri olarak öğrenci için oldukça rahat bir şehir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) teşekkür ederim öneriniz için

      Sil
  8. Hosgeldin canmm :) ay mezun oldunmu senn cok ama cok sevindm. İnsallah bide cok güzel bir yeri kazanirsin 💕 bursada güzelll hemde cok evliyalar şehri iste. Ugur getirir sana 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldummmm 😍 evet nihayet mezun oldum 😘😘😘 insaalah kazanabilirim o zaman neden olmasın 😍

      Sil
  9. heeey. kutlarıım. hadi hayırlı olsuuun. bisürü şehirde bisürü iyi okul var. eskişehir, bursa, sakarya, kırşehir, kayseri, muğla, izmir, manisa, konya, hepsi olur ki. hepsi uygun yani. çanakkale, ankara. uygun bölüm varsa olabiler hepsisii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim 😘 evet bir sürü okul ve ayrım yapması zor gerçi benim icin sınav sonucum bu ayrımı yapacak 😄 bakalım hangi şehir olacak

      Sil
  10. Hayırlı uğurlu olsun Mezuniyetiniz :) Ben yeniden üniversite
    Okusam istanbul,Eskişehir,Ankara sehirlerinden birisini tercih ederdim. Zira kendimi oralarda daha çok geliştirebileceğimi düşünmekteyim. Sizin icinen hayırlısı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  11. Mezuniyetiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba! Karabük'e geri gelmelisin :) Keşke daha önce karşılaşmış olsaydık, ne de güzel olurdu. Nasip...
    Dilerim çok mutlu olacağın bir yere yerleşirsin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba �� Henüz gitmedim sizde mi buradasınız yoksa �� cok tesekkür ederim güzel dileklerin icin �� en kocaman sevgiler benden

      Sil
  13. Teşekkür ederim :) hiç bir şey için geç değil bu sene olmadı ama inşallah seneye İzmir neden olmasın :) teşekkür ederim samimiyetin için kendine iyi bak

    YanıtlaSil